flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Представниця суду успішно пройшла курс «Модельні рішення для комунікації українських судів».

20 листопада 2020, 09:04

   З 30 жовтня по 18 листопада  відбулось шість навчальних  вебінарів для  покращення комунікаційних вмінь і навичок  представників судових установ. Тренерами  виступили  експерти Проєкту ЄС «Право- Justice» з Польщі, Литви та України:  Ярослав Гвіздак, Живілє Навіцкайте-Бабкін та Світлана Чернецька.

Учасником від Червоноградського міського суду Львівської області була помічниця голови суду, яка також виконує обов’язки прессекретаря суду – Уляна Терех.

«В комунікації головне бути  натхненними, креативними, відкритими, сміливими та  святкувати свої маленькі перемоги» - поділилась враженнями наша учасниця.

 Основні тези першого вебінару "Стратегічні комунікації в судовій системі":

  • суд це соціально-відповідальна установа;
  • на комунікацію судів потрібен окремий бюджет (в Литві на 22 суди - 50 тисяч євро в рік);
  • суд повинен працювати для людей: РОЗУМІТИ, ВИРІШУВАТИ, ПОЯСНЮВАТИ.

 Найефективнішими нетрадиційними інструментами комунікації в литовських судах було виділено такі проєкти:  День із суддею, Журналісти в мантії судді, День юридичних консультацій в суді.

 Другий вебінар  "Внутрішня комунікація", основні тези:

- трудоголізм вже НЕ в моді;

- для ефективної роботи важлива команда і лідер;

- абсолютно кожен у колективі є цінним і всі повинні знати в чому їх місія;

- неправильна комунікація може спричинити незадоволення працівників своєю роботою;

- хороша внутрішня атмосфера може підвищити ефективність роботи організації.

 

Темою третього вебінару було «Взаємодія суду зі ЗМІ» і ось важливі  тези:

  • час дружити з журналістами, а не ховатись від них;
  • прес-релізи вже не в тренді, і їх можуть замінити короткі змістовні відео або живе спілкування;
  • щоб бути почутими, потрібно переходити на просту мову;
  • в маленьких містах представників місцевих медіа потрібно знати особисто або скласти прес-карту.

 Четвертий вебінар був  присвячений кращим практикам інституційного та персонального просування бренду у судовій системі.  

 Гаслом дня став вислів «Скріншоти не горять». Тобто судам, суддям і працівникам потрібно дуже ретельно обирати свій контент, який повинен підвищувати авторитет і довіру громадян до суду, і приносити користь.  Доречі, публікувати на сторінках судів привітання з Днями народженнями працівників та некрологи  НЕ РАДЯТЬ (що ми і не робимо).

Також почули:

  • про особливості просування персонального та інституційного бренду;
  • тренди в соцмережах 2020, судді в TikTok;
  • яким може бути контент суду і що не потрібно робити на своїх сторінках;
  • must-have для публікацій в соцмережах, поширені помилки;
  • правила спілкування з підписниками та коментування.

 Пятий вебінар курсу  «Кризові комунікації в судовій системі»  і минув у активних обговореннях кейсів та підходів до реагування на кризи. Зокрема учасники мали змогу запропонувати ефективний алгоритм реагування на змодельовані кризові ситуації, попрацювавши у групах.

 "При реагуванні на кризу дуже важливо, аби саме вашу установу сприймали як першоджерело інформації, тому реагуємо на своїх майданчиках. Якщо ж конфлікт розгортається на інших майданчиках - намагайтесь перевести антикризову комунікацію на свої площини, аби мати змогу задавати тон і правила комунікації", - радить Ірина Тітаренко, комунікаційна консультантка ПРООН в Україні.

Реда Молієне, міжнародна експертка Проєкту ЄС «Право-Justice»  наголосила, що немає єдиного рецепту запобігання кризі. "Кожна кризова ситуація є унікальною та винятковою, тому жоден консультант не може запропонувати засоби, які б гарантували уникнення криз", - каже експертка.

 Учасники обмінялись ідеями та своїми ефективними комунікаційними рішеннями. Також поділились думками про перші три кроки, які вони запровадять у комунікаціях своїх установ після проходження цього курсу.

 Пресслужба суду