Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
З 30 жовтня по 18 листопада відбулось шість навчальних вебінарів для покращення комунікаційних вмінь і навичок представників судових установ. Тренерами виступили експерти Проєкту ЄС «Право- Justice» з Польщі, Литви та України: Ярослав Гвіздак, Живілє Навіцкайте-Бабкін та Світлана Чернецька.
Учасником від Червоноградського міського суду Львівської області була помічниця голови суду, яка також виконує обов’язки прессекретаря суду – Уляна Терех.
«В комунікації головне бути натхненними, креативними, відкритими, сміливими та святкувати свої маленькі перемоги» - поділилась враженнями наша учасниця.
Основні тези першого вебінару "Стратегічні комунікації в судовій системі":
Найефективнішими нетрадиційними інструментами комунікації в литовських судах було виділено такі проєкти: День із суддею, Журналісти в мантії судді, День юридичних консультацій в суді.
Другий вебінар "Внутрішня комунікація", основні тези:
- трудоголізм вже НЕ в моді;
- для ефективної роботи важлива команда і лідер;
- абсолютно кожен у колективі є цінним і всі повинні знати в чому їх місія;
- неправильна комунікація може спричинити незадоволення працівників своєю роботою;
- хороша внутрішня атмосфера може підвищити ефективність роботи організації.
Темою третього вебінару було «Взаємодія суду зі ЗМІ» і ось важливі тези:
Четвертий вебінар був присвячений кращим практикам інституційного та персонального просування бренду у судовій системі.
Гаслом дня став вислів «Скріншоти не горять». Тобто судам, суддям і працівникам потрібно дуже ретельно обирати свій контент, який повинен підвищувати авторитет і довіру громадян до суду, і приносити користь. Доречі, публікувати на сторінках судів привітання з Днями народженнями працівників та некрологи НЕ РАДЯТЬ (що ми і не робимо).
Також почули:
Пятий вебінар курсу «Кризові комунікації в судовій системі» і минув у активних обговореннях кейсів та підходів до реагування на кризи. Зокрема учасники мали змогу запропонувати ефективний алгоритм реагування на змодельовані кризові ситуації, попрацювавши у групах.
"При реагуванні на кризу дуже важливо, аби саме вашу установу сприймали як першоджерело інформації, тому реагуємо на своїх майданчиках. Якщо ж конфлікт розгортається на інших майданчиках - намагайтесь перевести антикризову комунікацію на свої площини, аби мати змогу задавати тон і правила комунікації", - радить Ірина Тітаренко, комунікаційна консультантка ПРООН в Україні.
Реда Молієне, міжнародна експертка Проєкту ЄС «Право-Justice» наголосила, що немає єдиного рецепту запобігання кризі. "Кожна кризова ситуація є унікальною та винятковою, тому жоден консультант не може запропонувати засоби, які б гарантували уникнення криз", - каже експертка.
Учасники обмінялись ідеями та своїми ефективними комунікаційними рішеннями. Також поділились думками про перші три кроки, які вони запровадять у комунікаціях своїх установ після проходження цього курсу.
Пресслужба суду